[linux] postfix - delay po helo

Čtvrtek Červen 28 11:43:26 CEST 2007

On 28.06.07 11:24, Lubomir Host wrote:
> Postfix to samozrejme vie. Ja mam v configu taketo zakomentovane riadky:
>
> # 2006-11-22 http://www.wibble.co.uk/archives/postfix/2005/msg13618.html
> #smtpd_delay_reject = no
> #smtpd_client_restrictions = sleep 5, reject_unauth_pipelining
>
> Ano, skusal som to, ale su s tym iba problemy. Preto to je
> zakomentovane. Nechcelo sa mi opravovat jednoduchych smtp klientov,
> ktore pouzivame, takze jednoduchsie to bolo vypnut. Aj tak spameri
> skoncia na dalsich ochranach, ktore tam mam.

akych SMTP klientov? Kamosovi s keriom som poradil aby ten delay pre vlastne
masiny vypol, ja to mam tiez tak. Pokial SMTP klient dodrziava RFC, problem
s tym nie je, a vacsina unixovych to pokial viem dodrziava (presnejsie
povedane, zatial neviem o ziadnom konkretnom, ktory to nedodrziava)

Ste si ich nakodili sami?
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory.