[linux] Fedora 7 nerozozná druhý disk na SATA radiči

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Červen 28 15:21:29 CEST 2007

Nie je mozne, ze tie disky su v inom poradi? Napr. ze su tam disky
sda, sdc ... ? Fedora 7 uz nepozna /dev/hdX, pretoze sa pouziva iba
znacenie typu "scsi" a vsetky zariadenia su identifikovane ako "scsi disky".

Skus poslat vypis prikazu:
  dmesg | grep '^ sd'

U mna pekne pise oba disky:
 sda: sda1 sda2 sda3 sda4 < sda5 sda6 sda7 sda8 sda9 >
 sdb: sdb1 sdb2 sdb3 sdb4 < sdb5 sdb6 sdb7 sdb8 sdb9 >

Dalej co pise /proc/scsi/scsi ?

		SAL