[linux] postfix - delay po helo

Čtvrtek Červen 28 17:44:00 CEST 2007

prosim ta nastav si zalamovanie riadkov na maximalne 80 znakov. odporucam
72-75

On 28.06.07 11:51, Jan Nemsak wrote:
> No podla mna to pomoze, taky isty argument by si mohol pouzit aj pri postgrey (greylist) a to funguje super, sme bez spamu, asmozrejme aj v kombinacii s inymi vecami.
> Ale predtym napr. spamassasin odchytil denne 500 mailov, po nasadeni greylist zachyti len asi 20-40 denne, nie preto zeby prestal fungovat, ale preto ze len tolko sa dostane cez gerylist.
>
> kazdo padne ten delay po helo sa mi paci viac ako greylist, lebo niektore servery maju nastavene ze hned odoslu spravu prijimatelovi ak sa mu to nepodati na prvy sup dorucit.

to nie je delay po helo ale delay pred helo. A nie je to nahrada greylistu
ale jeho doplnok. Aj ked greylist by som na primarny mailserver
nenasadzoval, zatialco na MX backup je to skvely napad

Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?