[linux] CygwinX - automatizácia remote session cez ssh

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Čtvrtek Červen 28 20:31:13 CEST 2007

V CygwinX je spustiteľná binárka XWin.exe
a dokonca je na ňu urobený link X.lnk

Zrejme by to malo fungovať ako v linuxe.
Ale tvoje riešenie zrejme nejde cez ssl.

JK

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Ing. Marian STETINA
Sent: Thursday, June 28, 2007 11:03 AM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux]CygwinX - automatizácia remote session cez ssh

nazdar ..

Nerobil som s Cygwinom, ale principialne:

pozri, co je v tom /usr/X11R6/bin/startxwin.sh

A skus na Cygwina prisposobit klasicky Linux command:

X -query _IP_servera_

.. alebo ..

X -broadcast

.. teda X ako spustitelna binarka X-serveru + parametre

A na strane serveru ti musi bezat daky window manager, (ak hovoris o Gnome,
tak gdm), ktory samozrejme musi pocuvat aj na sieti (v gdm len to naklikat v
grafickej konfiguracii)

.. a to je vsetko ..

Dňa Št 28. Jún 2007 09:02 Ján Koštial napísal: