[linux] CygwinX - automatizcia remote session cez ssh

Zdenko Podobn zdposter na gmail.com
Sobota erven 30 20:50:15 CEST 2007

Pokial si dobre pamatam, tak NX server od NoMachine nebol free (clienti ano)
a preto vznikla GNU verzia servera - Free NX. Navyse mne sa NX server
neodarilo rozchodil, freenx mi bezal hned (balicky urobene pre Mandrivu).

Co sa tyka root-a, tak neviem ci to nie je zavisle prave na konfiguracii
ssl, ktory rootovi nedovoli sa pripojit zo vzdialeneho pocitaca (napr. ani
cez putty). Ale "su" je dobry kamarat.

Zd.