[linux] wine

Roman Fordinal roman.fordinal na comsultia.com
Čtvrtek Březen 1 08:21:45 CET 2007

orthoo na centrum.sk wrote:
> ahojte.. da sa nejak zapnut aby sa aplikacie wine otvarali v samostatnych oknach?? napr hram fallout 2 v okne a popri tom chem mat vedla translator v inom okne, vsak po otvoreni mi ho hodi do toho isteho okna ako je fallout...
> pozeral som aj winecfg ale moc som tam toho neporesil. prosim ak to dakto vie nech mi to vysvetli dako ludsky ako pre novacika. dakujem

Kedze som tiez takto hraval Fallouta :), tak ti viem odpovedat na to co
potrebujes:

kvoli hraniu fallouta skutecne je najlepsie pouzit nastavenie aby sa
otvaral v desktop okienku ( desktop=Y ) ale pre ostatne programy ( teda
tie bezne ) je lepsie aby sa otvarali ako bezne programy bez desktopu.
Toto docielis utilitkou nazvanou winecfg kde nastavis len danemu
konkretnemu falloutu aby sa otvaral v desktope.

btw: nemusis luskat anglictinu obidva fallouty su vyborne prelozene do
cestiny a volne na stiahnutie
btw2: existuju aj mody rozsirujuce a meniace cely fallout2 - pobrowsi.