[linux] Ako na pristupove prava - kombinacia viacerych uzivatelov

Lukáš Staňa lukas.stana na gmail.com
Čtvrtek Březen 1 12:48:37 CET 2007

Ahoj,

Tvoj problĂŠm rieĹĄi implementĂĄcia ACL (Access Control List) v tom-ktorom
filesystÊme, ktorý pouŞívať. Pre jeho nasadenie musíť maż zakompilovanú
podporu pre ACL v jadre.

Kuk sem:
http://www.google.sk/search?hl=sk&ie=ISO-8859-2&q=linux+ACL&btnG=H%B5ada%BB+v+Google&meta=
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Use_filesystem_ACLs
http://wiki.kaspersandberg.com/doku.php?id=howtos:acl

LS

Dňa Štvrtok 01 Marec 2007 12:44 Patrik napísal:

--
Lukåť Staňa
Mail:	lukas.stana na gmail.com