[linux] hybrid mod VLAN Cisco & Linux

Ján Ostrochovský ostrochovsky na rec.uniba.sk
Čtvrtek Březen 1 13:01:05 CET 2007

Ahoj,

tuto alternativu mam nachystanu ako backup plan v pripade, ze sa to
nepodari spravit v hybridnom mode VLAN. Ci je setup jednoduchsi nejdem
posudzovat, dokonca to ma vyhodu, ze ked zakape fyzicky interface, tak
este stale sa bude dat na tu masinu dostat, ale je to v tomto pripade
zbytocne plytvanie drahymi Cisco portami, pokial sa to bude dat spravit
aj cez jeden port.

ostry