[linux] perl script help

Čtvrtek Březen 1 17:43:21 CET 2007

On 01.03.07 17:03, maros franko wrote:
> pokusam sa vytvorit v perle script ktory nacita html subor, a najde
> riadok v ktorom sa vyskytuje "daky" text.
> Vyzera takto:
> open (FILE, "temp.txt") || die "Can't open temp file. $!";
> $count = 1;
> while (<FILE>) {
>   chomp(@line=split(/\n/,"$_"));
>   if (@line =~ m/tr/)

to robis v perl6 ? Alebo si mylis skalarny kontext s vektorovym?
mozno by si mal @line zmenit na $line a fungovalo by to.
>   {
>     print $count++,"-->",$line[0],"\n";
>   }else{
>     print $count++,"\t",$line[0],"\n";

preco chces pri kazdom nacitanom riadku vypisovt prvy nacitany riadok?
mozno by tam malo byt $line[$count], neviem vsak co ti vypise, ked v tom
istom riadku premennu $count inkrementujes aj vypisujes.

>   }
> }
>
> problem je, ze script ten pattern nikdy nenajde nech dam hladat cokolvek.
> mozete mi prosim poradit co mam zle.

povedal by som ze tam mas logickych chyb viac
Microsoft dick is soft to do no harm