[linux] vpn IPSEC interoperabilita

mharusti na chirasys.sk mharusti na chirasys.sk
Čtvrtek Březen 1 21:20:44 CET 2007

Dakujem moc za postrehy. Nakupeneho je malo, dalo by sa povedat ze sa to da
ozeliet.Ja som aj doteraz openvpn pouzival. Ibaze ma tlacia niektori , s
krabickamy "hardware firewall" ze ich krabicky openvpn nepoznaju. Budem sa
musiet este pozriet po nejakych boxoch co podporuju aj openvpn. Ak by ste
niekto vedeli dajte vediet.

Ale tieto postrehy mi pomozu pri argumentacii.

este raz dik

Miro

             Jan SARENIK
             <jasan na x31.com>
             Sent by:                                                   To
             linux-bounces na lis         Vseobecna diskusia o Linuxe
             ts.linux.sk               <linux na lists.linux.sk>
                                                                        cc

             01.03.2007 16:11                                      Subject
                                       Re: [linux] vpn IPSEC
                                       interoperabilita
             Please respond to
                 Vseobecna
             diskusia o Linuxe
             <linux na lists.linu
                   x.sk>

On Thu, Mar 01, 2007 at 03:51:34PM +0100, Lubomir Host wrote:
> Ak TY budes robit server a mat linuxovych, windowsovych, alebo inych
> klientov, skus OpenVPN. OpenVPN je dostupne hadam na kazdu platformu
> a funguje spolahlivo. Ak si nuteny spojit sa s niekym inym, ktory uz ma
> IPSec, tak sa tomu samozrejme nevyhnes.

Diky, presne to som chcel napisat a mozno to z mojich hatmatilkovych
slov nebolo take jasne... :-)

  Jasan