[linux] MySQL

Marek Ondrej ondrej na ondrejovci.de
Úterý Březen 6 21:28:52 CET 2007

Nazdar, co tak stopnut, skopcit adresar data, resp. adresar s databazou
ak pouzivas MyISAM, skopcit config a pustit na gentoo ...

mne to fungovalo z BSD na Linux a naopak ... dokonca mylim ze aj medzi
32 a 64 bit (s rezervou - bolo davno), teoreticky v tom problem nevidim.

S tymi charsetmi to moze byt premenna shelu $LANG skontroluj ci je
nastavena rovnako na oboch. Standardna instalacia MySQL (myslim
ze taka je v gentoo) ma "swedish latin 1" je mozne ze v debiane to
zmenili na UTF8 v tom pripade musis pred vytvorenim kazdej databazy
toto specifikovat. Skus porovnat configure parametre pre kompilaciu v
debiane a v gentoo.

Najjednoduchsie je vsak ako som spominal skopcit data tak ako su -
v binarnej forme ;)

Marek

Dňa Pondelok 05 Marec 2007 Marek Slebodnik napísal: