[linux] MySQL

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Úterý Březen 6 23:15:26 CET 2007

neviem preco moj email dosiel s opozdenim skoro az dena a pol, ale
presne tak som to nakoniec spravil,aj ked ten postup sa mi vonkoncom
nepacil, vedel som o nom ze mozem to tak poriesit, ale nechcel som to tak.

Inac aplikacie ukazovali vsetko spravne, dokonca aj vtedy ked som to
pustal z chrootu.

debianovska instalacia ma default charsety sweedish latin 1 v tom sa
nemylis, ale gentoo uz pouziva utf-8 (aspon u mna to je tak :), mozno
use flagmi, ale to neriesim ;) ) .