[linux] PDA alebo smartphone

Ján Ostrochovský ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Březen 7 10:41:56 CET 2007

Mili kolegovia (btw, su tu prihlasene aj kolegyne?),

rad by som Vas poprosil, ktori mate skusenosti s nejakymi linuxovymi
smartphone, doporucili by ste mi vhodny hardver a pripadne aj kde ho
kupit?

Mohol by to byt aj moderny vreckovy pocitac / PDA, ktory disponuje
progresivnymi komunikacnymi rozhraniami (napr. 3G, wifi,
GSM/GPRS/EDGE, ...). A nemal by to byt nejaky zlepenec roznych modulov,
velky a tazky "jak hovado", a podpora Linuxu by mala byt na "dobrej
urovni" vratane grafickeho rozhrania (shell samozrejmostou). Napr. na
eBay je vselico
http://search.ebay.com/search/search.dll?ht=1&from=R4&satitle=linux&sacat=15032%26catref%3DC6
takze to tiez skusim preluskat.

Hladam nieco lepsuo, nez je moja Nokia 6230i.

Vopred dakujem a prajem Vam prijemny den.

ostry