[linux] Ako vypnut RBL vlastnych userov v spamassassine.

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Březen 7 13:58:10 CET 2007

Ahojte,

  v poslednom case ma trapia dvaja mobilny operatori (nebudem menovat, ide
o tych prvych dvoch na nasom trhu :-), ktori maju svoje IP adresy na vsetkych
blacklistoch. Ako nastavit spravne spamassassin, aby taketo spravy
nezahadzoval?

  Taketo maily dostanu okolo 7-10 bodov. To je privela na to, aby som to
mohol riesit zmenou urovne spamassassinu. Konkretne mi to hlasi tieto
problemy:

        autolearn=no version=3.1.8

  Uzivatel sa pritom prihlasil cez TLSv1, co by mohol spamassassin nejak
rozumne spracovat a takeho usera nezaradzovat ako spammera.

Uvazoval som nad nejakymi whitelistami, ale zatial ma nic rozumne nenapadlo,
tak skusam, ci to uz niekto neriesil. Ak nie, tak si budem musiet napisat
na to nejake vlastne pravidla pre SA.

  Mate na to niekto riesenie?

			SAL