[linux] Ako vypnut RBL vlastnych userov v spamassassine.

Marek Slebodnik slebodnik na intrak.sk
Středa Březen 7 14:09:58 CET 2007

riesil som nieco podobne, ale nemal som problem so spamassasinom
ale s  reject_rbl_client

a poriesil som to tak , ze som pred to dal directivu

check_client_access hash:/etc/postfix/reject_access_map

postman:~/postfix# cat client_access_map
192.168.202.133   OK
192.168.200.138 OK
192.168.227.9   REJECT