[linux] Ako vypnut RBL vlastnych userov v spamassassine.

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Březen 7 14:17:17 CET 2007

On Wed, Mar 07, 2007 at 02:05:40PM +0100, Marek Zima wrote:
> 	ja som to zatial riesil tak, ze do spamassassin-u (local.cf) som cez
> whilelist_from zadal presne maillovu adresu daneho cloveka. Ked ich je
> vsak vela tak je to strasne, da sa povolit aj cela domena ... ale to uz
> otvara brany aj spamerom ;(

Ja som skor uvazoval nad niecim takymto:

  whitelist_from_rcvd *@mojadomena.sk *.operator.sk

Tym to sice moj spamassassin prijme, ale urcite ndostrani danu IP z
hlaviciek mailu. Potom to ostava na spamassassine prijimatela, aby to
zahodil (alebo sa to uz nekontroluje? sleduje sa len posledny zaznam?).

Mne to pripada, ze whitelisty nie su riesenie, ale len akasi slaba zaplata
tohto problemu, ktora sice riesi problem u mna, ale sprava sa pravdepodobne
aj tak niekde zahodi.

> 	Toto riesenie je hrozne ... preto verim, ze niekto pride s korektnym
> riesenim.

Ja este jedno dobree mam. Podme nejako prinutit tych dvoch operatorov, aby s
tym nieco urobili. :-)

		SAL