[linux] Ako vypnut RBL vlastnych userov v spamassassine.

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Březen 9 10:01:38 CET 2007

Ahojte,

  nasiel som este niekolko dalsich rieseni mojho problemu. Jedno z nich je
popisane na stranke:
  http://wiki.apache.org/spamassassin/DynablockIssues

Takze vpodstate postaci mat postfix 2.3 a v nom zapnute:
  smtpd_sasl_authenticated_header=yes
a este k tomu spamassassin 3.1.4 a vyssi, ktory to uz vie spracovat.

Kedze postfix 2.3 este asi nie je az tak velmi rozsireny, tak toto pravidlo
pre SA by malo fungoavt aj pre starsie verzie.

  header LOCAL_AUTH_RCVD    Received =~ /\(using TLSv1 .* by work\.salstar\.sk /

Uz len dufat, ze spammeri nepouzivaju TLS k odosielaniu posty. :)

		SAL