[linux] odhlasenie z konfery

Pátek Březen 9 14:32:27 CET 2007

On 09.03.07 07:43, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Na konci kazdeho emailu v tejto konfere je takato hlavicka.

Kazdeho nie, iba plaintextoveho. Michal posiela text+html, takze v jeho
mailoch nebude dotycna hlavicka a takym mailom sa ani neodhlasi (nakolko
soft nespracuva taketo maily)

Takze prve co musi urobit je nastavit si posielanie plaintextovych mailov,
minimalne na domenu linux.sk. Ja odporucam vsade.

REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.