[linux] odhlasenie z konfery

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pátek Březen 9 15:55:15 CET 2007

Pardon, nie hlavicka ale chvostik (ci ako sa to vola slovensky?).

> Kazdeho nie, iba plaintextoveho. Michal posiela text+html, takze v jeho
> mailoch nebude dotycna hlavicka a takym mailom sa ani neodhlasi (nakolko
> soft nespracuva taketo maily)

Ja som pisal ohladne chvostika, ktory pridava mailman, takze nezalezi na
tom, v akom formate to posle.

Pozeram na origilan spravy, ktory od neho prisiel. Vyzera ako obycajny
plain/text bez prilohy. Neviem ako si na to prisiel, ze to posiela ako HTML.

Ak by to aj robil, ak si klikne na tu URL, tam zada svoj email, potom svoje
heslo (ktore si moze na tej istej stranke vyziadat), tak ho to bez problemov
odhlasi.

Pokial ale viem, spracovat by malo aj email ktory je text+html, kedze sa
vyhladava len jeden konkretny riadok s potvrdenim. Takze nemal by byt ziaden
problem ani s HTML prilohami, ktore budu zrejme ignorovane, ale textova cast
to vyriesi.

> Takze prve co musi urobit je nastavit si posielanie plaintextovych mailov,
> minimalne na domenu linux.sk. Ja odporucam vsade.

No to mozem doporucit vsetkym. Vascine ludi sa aj tak nechce bavit s
formatovanim kazdej spravy osobitne a aj tak posielaju len cisty text, ktory
je navyse specialne formatovany. Navyse existuje spusta problemov so
zobrazovanim HTML sprav (napr. phishingove utoky a podobne).

		SAL