[linux] odhlasenie z konfery

Pátek Březen 9 19:50:33 CET 2007

On 09.03.07 15:55, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Pardon, nie hlavicka ale chvostik (ci ako sa to vola slovensky?).

paticka... inac aj ja som na nu myslel a nie na hlavicku.

> Ja som pisal ohladne chvostika, ktory pridava mailman, takze nezalezi na
> tom, v akom formate to posle.

aha, fakt, myslim ze pred casom to nerobil (mozno nie tu, v kazdom pripade
som ju prehliadol a kedze poslal HTML...) a vtedy posielat HTML casti
automaticky znamenalo nepridat hlavicku... tak som sa spolahol na to ze to
nerobi ze som prehliadol ze to (uz) robi :)

> Pozeram na origilan spravy, ktory od neho prisiel. Vyzera ako obycajny
> plain/text bez prilohy. Neviem ako si na to prisiel, ze to posiela ako HTML.

'v' na maile v mutte ukaze alternativne plaintext a html casti

> Pokial ale viem, spracovat by malo aj email ktory je text+html, kedze sa
> vyhladava len jeden konkretny riadok s potvrdenim. Takze nemal by byt ziaden
> problem ani s HTML prilohami, ktore budu zrejme ignorovane, ale textova cast
> to vyriesi.

to by chcelo vyskusat... ako vravim, moje skusenosti doteraz vraveli ze
mailman s html spravami nevychadza...

sorry all
--
Matus[A UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]