[linux] kodeky ubuntu

Milan Plzik emempi na gmail.com
Úterý Březen 13 12:02:37 CET 2007

On Po, 2007-03-12 at 04:34 +0100, orthoo na centrum.sk wrote:
> vie mi niekto poradit daky link na stiahnutie dobrych kodekov pre prehravanie videa lebo tahal som z viacerych stranok skopcil som to do usr/lib/win32 nastavil aj v prehravaci a aj tak nejdu vsetky veci. napr avi ani nezatne.

  "Dobre kodeky" su kodeky, ktore Ti prehravac vie pouzivat:). V linuxe
nie je situacia uplne taka ruzova ako vo win. Ale k veci. Myslim, ze
hovoris o prehravaci 'totem', ktory sa standardne pouziva v obycajnom
ubuntu s GNOME. V tomto pripade sa celkom oplati spustit spravcu
balickov a doinstalovat balicek, ktory sa vola zhruba ako
gstreamer-plugins (a nieco za tym, uz sa nepamatam). Potom by Ti to malo
zacat fungovat.

	Milan Plzik