[linux] File transfer cez linky s vysokou latenciou - medzikontinentami

Jozef Novikmec Jozef.Novikmec na teleplan.com
Středa Březen 14 16:55:56 CET 2007

> Ahoj,

> prepoj cez MPLS

> transfer protokolu
> schopny dosiahnut max.
> velkost TCP Window a
> ACK a pod.

> kontrolny kanal cez TCP

> prvom pripade asi
> pripade som vygooglil
> neodkazu nastavit
>
> uisti sa, ze mas tcp window scaling zapnuty a mas nejaky
> sikovny bandwidth management.

tcp window scaling je zapnuty. Co mas na mysli pod "sikovnym bandwidth
managementom" ?

> Nepises aky system, ale teda ak je to tato konfera, tak asi
> Linux, mozno sa oplati vyskusat oproti sebe dve Solaris 10,
> mali by mat trosku lepsie vytuneny tcp/ip stack, ale nie som
> si isty, coho presne sa to tyka.

Jedna sa samozrejme o Linux. Keby sa nejednalo, tak by som to nepisal do
tejto konfery :-)

> Skus bittorrent :)

To asi nepomoze, kedze sa jedna o prenos medzi dvoma strojmi, medzi
ktorymi je iba toto jedno spojenie.

Jozef