[linux] linux c++

orthoo na centrum.sk orthoo na centrum.sk
Čtvrtek Březen 15 20:24:18 CET 2007

no mam Qt designer aj som tam otvoril veci z visual microsift c++, ale nemam tam kompilator aspon som ho tam nenasiel a co sa tyka kompilacie *.cpp tak to nemam robyt cez konzolu ked by to teoreticky mal mat v sebe program.
jednosucho potrebujem helfnut co je kompatibilne a ma v sebe kompilator ako pre linux aj pre win.