[linux] problematicky slovensky mirror Debianu

Pátek Březen 16 16:41:57 CET 2007

On 16.03.07 14:52, Lubomir Host wrote:
> Admin ako sa zda cita tento mailinglist a uz ma kontaktoval sukromne.

tak ci tak je lepsie najprv ho kontaktovat priamo...
obcas sa nieco poserie a ani admin nevypatra pricinu (aj mne sa to stalo).
Takto by sme coskoro nemali ziadne mirrory :)

> debian.sk je oficialny mirror Debianu?

> Radsej debugu viacej, ako menej.

strace a debug su dve rozdielne veci. z tohoto vidno chybu, akurat nie, v
ktorom subore sa nachadza: jeden z Packages.gz obsahuje vadny zaznam...
Obcas sa to stava vselikde, ale preco, som este nezistil.
LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors