[linux] Operacny system

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Sobota Březen 17 18:31:05 CET 2007

@Jozef Kovac
Gentoo Linux je zdarma, jeho domovska stranka je http://www.gentoo.org.
Pravdepodobne to, co hladas je Live verzia, tu si mozes stiahnut ako ISO
image a napalit. Dostupna je na adrese:
ftp://gentoo.ynet.sk/releases/x86/current/livecd/

@Bu Bacoo
Ze ty odpovedas detom na otazku "Kolko je hodin?" tak, ze vytiahnes
teplomer a povies "Sobota"? Krasny clovek.

pekny den,
Martin