[linux] posunuty obraz na monitore SyncMaster 931bw; debian; xorg; nvidia,amd64

Reggue reggue na gmail.com
Čtvrtek Březen 22 17:03:25 CET 2007

zdravim vsetkych,

mam problem s posunutym obrazom na monitore, potrebujem ho posunut do lava,
ked som menil udaje v xorg.conf tak najlepsi vysledok ktory som dostal bolo
rozlisenie 1280*1024 na 75hz, vtedy som mal obraz umiestneny na celej ploche
monitoru ale obraz bol dost neostry a nedokazal som ho zaostrit. Avsak ja
potrebujem rozlisenie 1440*900 lebo mam 19" sirokouhly monitor, to sa mi
podarilo nastavit ale obraz nie je na celej ploche monitora,  mam na lavej
strane cca. 2cm cierny pas. Ak sa niekto stretol s tymto problemom pls dajte
vediet ako ste ho poriesili. dakujem

debian amd64 test 31r5
nVidia GeForce4 MX4000

Reggue