[linux] posunuty obraz na monitore SyncMaster 931bw; debian; xorg; nvidia,amd64

Čtvrtek Březen 22 17:34:58 CET 2007

On 22.03.07 17:03, Reggue wrote:
> mam problem s posunutym obrazom na monitore, potrebujem ho posunut do lava,
> ked som menil udaje v xorg.conf tak najlepsi vysledok ktory som dostal bolo
> rozlisenie 1280*1024 na 75hz, vtedy som mal obraz umiestneny na celej ploche
> monitoru ale obraz bol dost neostry a nedokazal som ho zaostrit. Avsak ja
> potrebujem rozlisenie 1440*900 lebo mam 19" sirokouhly monitor, to sa mi
> podarilo nastavit ale obraz nie je na celej ploche monitora,  mam na lavej
> strane cca. 2cm cierny pas. Ak sa niekto stretol s tymto problemom pls dajte
> vediet ako ste ho poriesili. dakujem

Mas zadane spravne rozsahy HorizSync a VertRefresh?
mas nainstalovany balik read-edid?
co vravi get-edid|& parse-edid ?

ak nemas a nevies, skus zapnut v X configu
Option	"UseEDIDFreqs"

grafika by si mala z monitora precitat jeho schopnosti a vyuzit ich co
najlepsie. Ak sa samozrejme grafika s monitorom dohodnu...

ja som teraz na jednom compe zazil neprijemne prekvapenie - displej o sebe
nechcel prezradit sprtavne informacie, takze som sa bil s ovladacmi a
nanestastie som prehral. Teda aspon pokial hovorim o 'nvidia' propietarnom
ovladaci, 'nv' z xorg prezil (so zadanymi odhadnutymi parametrami) ale ten
zase nevladze akceleraciu...

Christian Science Programming: "Let God Debug It!".