[linux] TNT2

orthoo na centrum.sk orthoo na centrum.sk
Sobota Březen 24 14:38:17 CET 2007

mam TNT2 riva model 64 32mega, os - XUbuntu 2.6.17-10.generic UTC 2006 i686 GNU

snazim sa tu kartu rozbehat uz asi mesiac a vsade na forach som videl
ze je s nou problem ale ide. v Package Manager mi napiaslo ze
potrebujem balik nvidia-glx-legacy_1.0.7184-3_i386.deb, vsak na jeho
instalaciu treba nvidia-kernel-legacy-1.0.7184 a ten som nenasiel...
konkretne mi nejde pospora open gl. v takomto stave nainstalovania
grafiky sa pri vypinani pocitaca ani nevipne monitor. ked tam dam iny
ovladac z package manager tak monitor vypne ale to probem s open gl
nevirisi. prosim helfnite mi ak viete. som skor novacik tak to treba
napisat jednoducho .. dik