[linux] Nazov verzie DEBIANu

Peter.Sokol na sebn.sk Peter.Sokol na sebn.sk
Úterý Březen 27 10:30:54 CEST 2007

Pre SuSE je to:

cat /etc/SuSE-release (nie cat /etc/suse-release)

Peter

             Peter Hloska
             <holdsun na zoznam.s
             k>                                                       Komu
             Odeslal:                      Vseobecna diskusia o Linuxe
             linux-bounces na lis             <linux na lists.linux.sk>
             ts.linux.sk                                             Kopie

                                                                   Předmět
             27.03.2007 10:17              Re: [linux] Nazov verzie
                                           DEBIANu

             Odpovězte prosím
                 uživateli
                 Vseobecna