[linux] KOMERCIA: [Fwd: pohovor na pozicie technikov LAN]

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Březen 28 10:55:08 CEST 2007

Zdravim Vas,

priberame do teamu 2 ludi na polovicny uvazok (resp. jedneho na 2
polovicne). Hoci ide prevazne o helpdesk uzivatelov, z ktorych vacsina
ma Windows, chceme aby clovek vedel spravovat aj Linuxy (preferujeme
Ubuntu a jeho variacie, resp. Debian, ale najdu sa u nas aj Mandrivy a
Suse), pretoze v ramci projektu "pokrytie beznej kancelarie
prostriedkami slobodneho softveru" by sa clovek podielal aj na
instalaciach a udrzbe pracovnych stanic na baze OS Linux (Ubuntu resp.
Kubuntu).

Okrem toho sme naplanovali na najblizsie mesiace tieto projekty:
- PC ucebna s 10 PC na baze Edubuntu
- lokalny monitoring aktivnych prvkov siete a ich UPS s pomocou starsich
PC s Xubuntu
- vytvorenie vlastneho linux live CD (napr. odvodenim z Knoppixu), ktore
bude pomahat uzivatelom pocitacovej siete na internate pri
troubleshootingu + bude obsahovat aj zakladne pokyny pre pripojenie +
zopar kuskov FOSS pre Windows
- a dalsie - pracovnik ma moznost ovplyvnit do istej miery to, co bude
robit

Sice univerzita zakladnymi platmi nemoze konkurovat zazobanym firmam,
vie vsak ponuknut okrem zaujimavej prace aj ine vyhody a v konecnom
dosledku aj dobry prijem (odmeny, moznosti vedlajsich jobov, a ine veci
uvedene v nizsieuvedenych oznamoch a nezverejnene veci mozu byt
konzultovane individualne na pohovore). Skratka, praca na UK je nieco,
co pre motivovaneho pracovnika postupne v priebehu zapracuvania otvara
priestor k netusenym moznostiam.

Hoci tieto pozicie su otvorene aj pre juniorov, studentov, cerstvych
absolventov bez praxe ale s dobrou orientaciou na Linux, uvitame na
pohovore aj skusenejsich linuxakov.

Ak ma niekto zaujem, moze reagovat na tuto vyzvu: