[linux] Prenos userov medzi systemami

Martin Plch martin.plch na svslm.sk
Středa Březen 28 14:50:53 CEST 2007

Prechadzam z Red Hatu na Debian a potrebujem prehodit aj userov ktorych je
dost a nie je mozne ich vytvorit znova. Cize ich potrebujem prehodit na novy
system aj s heslami.

Uz som to kedy si davno urobil stylom ze som porovnal stare subory
passwd
passwd-
group
group-
gshadow
gshadow-

s novymi poupravoval som tam systemove konta a prepisal na novom servri a
vsetko fungovalo ok (samozrejme som im aj prehral home adresare)
Viete mi poradit ci existuje nieco ine alebo ako by sa to malo spravit
vzhladom na to ze je to zdlahav robota a uspech nie je zaruceny.

Poradte alebo ma aspon navedte ako to robite vy .
Dakujem.
Martin

--
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.