[linux] vyplnanie danoveho priznania online z linuxu - problem

Roman Fordinal roman.fordinal na comsultia.com
Čtvrtek Březen 29 09:42:35 CEST 2007

Lubomir Host wrote:
> Zdravim,
>
> tak som si povedal, ze skusim vyplnit danove priznanie online. Na
> stranke http://www.drsr.sk sa treba nejakym sposobom doklikat k online
> dotazniku. Netreba zabudnut povolit JavaScript, inac sa k formularu
> nedostanete. Formular je na adrese
> https://www.drsr.sk/podaniedp/podaniedp Ale nemozno sa k nemu dostat
> priamo zadanim adresy. Tusi niekto preco?  Mne to pise:
>
> --------------------------------------%<--------------------------------------
> Nastala chyba v komunikácii medzi klientom a servrom. Momentálne nie je možné
> [...]

Mozno este vacsou blbostou je ten expirovany certifikat :)

--
Roman Fordinal
head of development

~    * +421 905 400 016
~    * roman.fordinal na comsultia.com
~    * jabber: rfordinal na jabbim.sk
~    * mlynske nivy 8, 811 09 bratislava
~    * slovakia
~    * http://www.comsultia.com