[linux] vyplnanie danoveho priznania online z linuxu - problem

Martin Sechny martin.sechny na shenk.sk
Čtvrtek Březen 29 11:28:07 CEST 2007

Zdar.

Minuleho roku uz UDR malo tento formular, ale z linuxu vobec neslo.
Tento rok je to pokrok. Zle fungujuce kodovanie je ukazkou
nekompatibility produktov pre Win. UTF-8 vo Win nie je vzdy to iste ako
UTF-8 inde. Vyskusajte si ulozit textovy subor Unicode (UTF-8) vo
Win-Wordpade, robi si, co chce. Ja som si Danove priznanie uz vyklikal
na nete, vytlacil prazdne tlacivo a rukou opisal z obrazovky. Pred par
dnami mi to iste zahlasil kamos, ktory ma Win XP a tiez mu nesla
diakritika spravne. Pravdepodobne ide o odlisne definovanie fontov v
Adobe Reader v anglickej a slovenskej verzii.

Este by som upozornil, ze mnohe tlaciva vo formate PDF na stiahnutie,
ako aj Danove priznanie, maju nastaveny zly okraj a vytlacia sa
posunute, mimo rozsahu tlaciarne. Riesenie: rucne doplnit do tlacoveho
prikazu okraj posunuty opacnym smerom, pokus-omyl.

Pouziva niekto JASPI na stranke Ministerstava spravodlivosti? Tiez to
nefunguje cele v linuxe, iba vo Win.

Martin Sechny