[linux] vyplnanie danoveho priznania online z linuxu - problem

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Březen 29 11:38:48 CEST 2007

On Thu, Mar 29, 2007 at 11:28:07AM +0200, Martin Sechny wrote:
> Zdar.
>
> Minuleho roku uz UDR malo tento formular, ale z linuxu vobec neslo.
> Tento rok je to pokrok. Zle fungujuce kodovanie je ukazkou
> nekompatibility produktov pre Win. UTF-8 vo Win nie je vzdy to iste ako
> UTF-8 inde. Vyskusajte si ulozit textovy subor Unicode (UTF-8) vo
> Win-Wordpade, robi si, co chce. Ja som si Danove priznanie uz vyklikal
> na nete, vytlacil prazdne tlacivo a rukou opisal z obrazovky. Pred par
> dnami mi to iste zahlasil kamos, ktory ma Win XP a tiez mu nesla
> diakritika spravne. Pravdepodobne ide o odlisne definovanie fontov v
> [...]

Vie niekto taky UTF-8 subor vo wordpade poskytnut? ;-)

Ak si dobre pamatam, tak niektore UTF-8 editory davaju na zaciatok
nejaku znacku, ktore vyslovene hovoria: toto je UTF-8. Ak sa nemylim,
Vim to tam nedava a UTF-8 tam funguje korektne. Asi podla nejakeho
standardu to tam moze/nemusi byt. Takze aj editory sa podla toho
spravaju - niektore davaju, niektore nie.

Ale podla mna ked sa na taketo UTF-8 subory pozrieme cez bajty, tak by
tam malo byt to iste.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207