[linux] OT: vyplnanie danoveho priznania online z linuxu - problem

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Březen 29 11:42:36 CEST 2007

On Thu, Mar 29, 2007 at 11:35:31AM +0200, Peter Hloska wrote:
> Pouziva. Tam vyhladavanie nefunguje ani pod alternativnymi prehliadacmi
> vo win. Pisal som s webmasterom o tej klasike - java tlacitko [ako mal
> pred casom aj eurotel] a vraj to nie je jeho - koduje to niekto iny.
> Zislo by sa spustit lavinu na nich asi.

To este asi este nevideli "vnutrofiremny" portal pre T-spolocnosti.
t-life.st.sk. Ako to funguje v nom ani nejdem pisat. Pouzitelnost nulova
aj pri pouziti odporucaneho Internet Explorera pusteneho na odporucanej
Windows platforme.

Ani tu nie je vola nieco s tym robit. :-/

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207