[linux] Firebird

Juraj Variny variny na radiolan.sk
Středa Květen 2 21:38:31 CEST 2007

Suhlasim, aj my sme mali problem s rychlostou firebirdu - aplikacii co ho
pouziva trvalo >10 s zobrazit hlavnu obrazovku (a to su tam najviac tak 3
useri naraz). Ked sa developer tej aplikacie tomu povenoval tak zistil ze
stacilo pridat 1 index aby query fungovala tak ako ma a uz ta obrazovka
nabehne okamzite.

Juraj