[linux] Docbook help a dotaz k registracii

LuVar luvarga na gmail.com
Sobota Květen 5 18:00:07 CEST 2007

Zdar komunita to v docbooku znalá. :-)

K registracii: Po regnuti mi prisiel nejaky mail so zvastami, ale
okrem zvastov tam bol nefunkcny link. konkretne
http://wwww.sklug.sk/lists/linux/metafaq.html

A k mojej otazke. Som student robiaci a pisuci bakalarku spokojne v
docbooku. Problem je, ze mam akurat tak xml. Netusim, nic ohladne
transformacii a tak ked mam bakalarku odovzdat uz v piatok, rad by som
poradit nejake relevantne zdroje informacii.

Problemy s footnote sa mi zda, ze som naposledy nerozchodil. je to uz
fixnute? (transformacie som robil cez ssh u kamosa, co tam mal,
netusim)

Teraz by som potreboval na svoj linux (alebo i wokna, mne je jedno)
nahodit nieco, co mi vygeneruje idealne pdfko. tex uvitam tiez.
Problemy s diakritikou sa tu uz diskutovali, ale boli mimo moju
uroven. Mohol by som poprosit o nejaky quick how to, popripade
cokolvek, co mi umozni za jednu bezsennu noc vygenerovat pdfko z
docbooku v xmlku. (obrazky png, svg)

Budem za rady vdacny a slubujem nejake to how to na wiki strankach,
keby ziadne neexistuju.