[linux] Docbook help a dotaz k registracii

Roman Fordinal roman.fordinal na comsultia.com
Sobota Květen 5 18:10:26 CEST 2007

Ahoj,

A co tak rovno OpenDocument? Z neho to uz potom mozes ulozit do
cohokolvek (Od MS Word .DOC az po PDF)

Pozri tento nastroj:
http://open.comsultia.com/docbook2odf/

Ak budes mat nejaky problem, kludne mi reportuj - som autorom toho projektu.