[linux] pridanie RAID1

Maros Franko franko na omnicom.sk
Čtvrtek Květen 10 10:04:06 CEST 2007

Ahoj vsetci,

mam na pc 1x250GB SATA HDD s beziacim systemom FC6. Rozdelenie: 1G
/boot, rest LVM jedna part.
Potreboval by som do toho pc pridat druhy HDD (mam taky isty) a
rozbehnut na nich softwareovy RAID1.
Chcem sa Vas spytat ci je to mozne spravit tak aby som nemusel znovu
instalovat cely ten system?

Myslel som, ze by to mohlo ist spravit neako takto:
zmensit LVM na minimum, pridat na konce oboch HDD dalsiu LVM, spojit ich
do RAIDu, presunut povodne data na RAID, zmazat prvu LVM, (opravit
zaznam v grube).

Skusal som nieco o tom najst, ale vsade sa pisalo len o instalacii na
novy system a hlavne "instalation wipe out all data".
Mozete mi prosim pradit ako na to, alebo poradit neaku dokumentaciu?

Dakujem.
Prajem pekny den.