[linux] pridanie RAID1

Ivan Frano ml. ivan.frano.ml na shmu.sk
Pátek Květen 11 23:44:13 CEST 2007

Sorry zabudol som na LVM....
to bude horsie... postup zhruba rovnaky, ale bude treba do LVM
pridat /dev/md'x' PV do tej istej LV ako mas teraz disky a (toto neviem ako,
este som to neriesil)  povedat LVM aby zmirrorovalo (zduplikovalo data na
nove PV a odobrat z LVM stary disk... inak potom to iste ako v tom linku...
Ak este cosi okolo najdem tak poslem...

Ivo

Dňa Štvrtok 10 Máj 2007 10:04 Maros Franko napísal: