[linux] linux na HP ProLiant ML 350G5

Pavelka.Robert na javys.sk Pavelka.Robert na javys.sk
Pondělí Květen 14 13:48:09 CEST 2007

Ahojte .
Ake mate skusenosti s behom Linuxu na tomto HP serveri ?
Zoznam podporovanych OS som si precital na webe HP - oficialne sa podporuju
iba serverove distra,
napr. Suse Linux Enterprise Server , ale ja by som to potreboval spustit
pod Suse Linux 9.0 s 2.4-kovym
jadrom (nepytajte sa preco) a pod 10.1 . Ked som sa dotelefonoval na tech.
podporu HP, tak mi manik
na tieto otzky zacal citat zoznam podporovaneho OS z webu - ked som mu
upresnil, co chcem presne,
bol mimo  (vraj mam volat neakemu ich dodavatelovi) a to ma dva krat
prepojili na toho specializovaneho
odbornika, ktory to ma na starosti ! Toto sa mi s IBM teda nestava
Zaujima ma hlavne funkcnost driveru v standardnom 2.4-kovom kernely pre
Smart Array E200i
a ako funguju karty zapichnute do PCIExpress a PCI-X pod tymto jadrom.
Ake mate skusenosti po stranke spolahlivosti ?

Dakujem.

Robo