[linux] smtp auth postfix 2.x

Martin Plch martin.plch na svslm.sk
Úterý Květen 15 09:37:42 CEST 2007

Ahojte poprosil by som o pomoc so smtp auth lebo uz to trapim dost dlho a uz
som sa uplne zamotal.

Mam rozbehane virtualne mailboxi a pre cloviecikov ktoy ich maju sa snazim
rozbehat smtp s auth. Aby sa moj system nestal open relay a mohli pouzivat
aj s inych sieti moje smtp

Podarilo sa mi to rozbehat do stavu kedy server vyzaduje smtp auth ale
problem je ze ju vyzaduje aj na strane prichadzajucej posty aj na strane
odchadzajucej posty.

Co je dost zle pretoze po zapnuti smtp auth uz samozrejme nedostanem ziadnem
postu.

Prosim skuste ma navigovat ako to mam riesit lebo na googlovi su vsetky how
to na postfix 1.x a nie su pouzitelne na postfix 2.x

Tu je cast mojho skusobneho konfigu

smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks, permit_sasl_authenticated,
reject_unauth_destination,check_policy_service inet:127.0.0.1:60000

# nastavenie SMTP AUTH

smtpd_sasl_auth_enable = yes

#smtpd_sasl_security_options = noanonymous, noplaintext

#broken_sasl_auth_clients = yes

#smtpd_sasl_local_domain = $mydomain

#smtpd_client_restrictions = permit_mynetworks, permit_sasl_authenticated,
reject

#smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, reject

# TLS parameters

smtpd_tls_cert_file=/etc/ssl/certs/ssl-cert-snakeoil.pem

smtpd_tls_key_file=/etc/ssl/private/ssl-cert-snakeoil.key

smtpd_use_tls=yes

smtpd_tls_session_cache_database = btree:${queue_directory}/smtpd_scache

smtp_tls_session_cache_database = btree:${queue_directory}/smtp_scache

content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024

smtpd_banner = $myhostname ESMTP Win 3.11 Exchange 9.5

atd ....

Za kazde posunutie v pred dakujem

Martin

Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované AVG.
Verzia: 7.5.467 / Vírusová databáza: 269.7.0/804 - dátum vydania: 14. 5.
2007 16:46