[linux] Touchscreen a Xorg

Tomas . btom.btom na gmail.com
Pátek Květen 18 09:40:09 CEST 2007

Ja som pre 2.6.18 a usb touchscreen pouzil originalne ovladace z
http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/3MTouchSystems/TS/TechnicalInformation/TouchDrivers/
Myslim ze som ich musel trocha opatchovat, ale na koniec vsetko funguje bez
problemov.

Dňa 22.4.2007, Peter Fodrek <fodrek na kasr.elf.stuba.sk> napísal(a):