[linux] Tcl - slovenske triedenie a porovnavanie.

Pavol Kucerak kucerak na ppa.sk
Úterý Květen 29 17:40:20 CEST 2007

Este raz vas pozdravujem a prosim o radu a pomoc.
Dakujem.
P.Kucerak

----- Original Message -----
From: "Pavol Kucerak" <kucerak na ppa.sk>
To: "Slovensky lokalizacny team" <sk-i18n na lists.linux.sk>; "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, May 28, 2007 11:17 AM
Subject: Tcl - slovenske triedenie a porovnavanie.

Prajem dobry den, pozdravujm vas.

Mam prosbu o pomoc pri pouziti Tcl. Da sa triedit texty v "zozname" (lsort list)
a porovnavat texty (string compare ..) so slovenskym abec. triedenim?
Doteraz som na to neprisiel, Tcl pouzivam len kratko. Docital som sa,
ze sa da nejako kovertovat text do vnutorneho UNICODE alebo UTF kodovania,
aj ze sa tusim nejako da nastavit kodova stranka, ale zatial som neuspel.

Pouzivam verziu 8.2 na Debian 3.0, funkcne lokales sk,
verziu 8.4 na Cygwin/WinXp.

Dakujem za radu a pomoc.

P.Kucerak