[linux] Tcl - slovenske triedenie a porovnavanie.

Jan Tomka judas na linux.sk
Středa Květen 30 14:40:18 CEST 2007

http://en.wikibooks.org/wiki/Programming:Tcl_i18n
Vyzera to, ze Tcl je v tomto uplne tupe. Sice podporuje UTF-8 (vraj s nejakymi
vynimkami), ale na locales uplne kasle. lsort sortuje znaky podla numerickej
hodnoty Unicode znakov. Na tej stranke ale je kod funkie, ktorou sa to da
ako-tak spravit.

http://www.google.com/search?q=tcl+locales
vyhodi odkaz na nejaku kniznicu, kde sa spomina locales atd. Nakolko to je
relevantne, to uz musis ceknut sam.

        Judas

On Wed, 30 May 2007 11:47:14 +0200, Pavol Kucerak wrote