[linux] Tcl - slovenske triedenie a porovnavanie.

Pavol Kucerak kucerak na ppa.sk
Středa Květen 30 15:23:23 CEST 2007

----- Original Message -----
From: "Jan Tomka" <judas na linux.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Wednesday, May 30, 2007 2:40 PM

http://en.wikibooks.org/wiki/Programming:Tcl_i18n
Vyzera to, ze Tcl je v tomto uplne tupe. Sice podporuje UTF-8 (vraj s nejakymi
vynimkami), ale na locales uplne kasle. lsort sortuje znaky podla numerickej
hodnoty Unicode znakov. Na tej stranke ale je kod funkie, ktorou sa to da
ako-tak spravit.

http://www.google.com/search?q=tcl+locales
vyhodi odkaz na nejaku kniznicu, kde sa spomina locales atd. Nakolko to je
relevantne, to uz musis ceknut sam.

        Judas

= = = = =

Vdaka. Tu druhu linku som skusal (google) alebo podobne, neviem ci
presne tak, ale nezmudrel som z toho. Pre istotu mozno este skusim
prezriet.

Tu prvu linku som tusim este nevidel, pozriem. Vdaka.

P.Kucerak