[linux] Makefile -obdoba obj-m pri tvorbe user space aplikacii+submaefiles

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 31 14:44:13 CEST 2007

Vazena kaonferencia!

nutene som sa naucil vyuzivat  premene
obj-m
obj
module-objs

pre tvorbu modulov a tak by ma zaujimalo. ci su to premenne, ktore
vyuzva makefile v -C /lib/modules/$(shell uname -r)/build
alebo su to nejake globalne symboly a existuje k nim nieco ako
a.out
binary
executable
alebo podobne?

A je mozne urobit submakefile a jeho volanie  inak ako s vyuzitim
make -C
?
ak by cokolvek z toho existovalo usetrilo by mi to nervy, ale aj ak by
neexistovalo , okrem nervov s ladenim makefile-ov by to moju cinnost
neovplyvnilo
Otazka je aku cenu maju nervy? (prepisujeme multidirectory projekt, kde
sa build robil  cez sustavu bash scriptov :(( , od  inych autorov)

Vdaka

Peto.