[linux] Dobry Den!

Pátek Listopad 2 08:37:12 CET 2007

On 31.10.07 15:31, Peter  Fordinal wrote:
> Vobec mi nezalezalo na zakladnych pravidlach slusnosti hoci aj tie su
> dolezite. Ide a islo o vec:
> Ten clovek sa dostal do problemov preto, lebo vlastnou chybou dovrzal
> instalaciu LINUXU. (Komu z tych, co su v tejto konfere, sa nieco podobne
> nepodarilo ?) A preto sa prirodzene a spravne obratil o pomoc prave na tuto
> konferenciu. A z jeho popisu problemu vyplyvalo, ze jednoduchou zmenou typu
> particie sa problem pravdepodobne odstrani (a to sa v linuxe spravit da
> - vid reakcie inych).

Mne tato moznost bohuzial nenapadla. Keby mi napadla, ver tomu, ze to sem
napisem. Ale tu cast o zalamovani textu by som dopisal aj tak, pretoze sa to
NEDALO citat, a na
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2007-October/039374.html sa to citat
tiez neda, prinajmensom v browseroch ktore som skusal.

> Clovece zosadni obcas zo svojich vysin na zem, lebo ta raz z nich niekto zhodi.

Je mi luto, sproste odpovede na problemy pouzivatelov mi nenapadaju, tie
prenecham na ludi ako si ty.

> A potom ti mozem popriat jedine hladke pristatie...

O com vlastne tocis? Ze ak jedina odpoved, ktora mi napadne, je povedat
cloveku, ze ma hladat inde, tak mu to nemam poradit? Ja povazujem aj taku
odpoved za lepsiu ako ziadnu.
Skus sa zobudit a nepokladat automaticky odpoved, ktora sa ti nepaci, za
ignorantsku.

> Vies ono ma tie reakcie superodbornikov uz davno prestali bavit, pretoze si
> este stale pamatam, ako ma kedysi ako totalneho zaciatocnika zrali.
> Byt zaciatocnikom este neznamena, byt blbcom a naopak.

Obavam sa ze tvoje maily o blbcoch naznacuju nieco ine, ako nimi chces
povedat.

A tiez si myslim ze ked nebudeme odpovedat na problemy ani takto, uroven
bude este nizsia.
On the other hand, you have different fingers.