[linux] bez backupu ani na krok...

Marek 'MMx' Ludha mludha na gmail.com
Neděle Listopad 4 15:31:09 CET 2007

On 11/4/07, Marian Cavojsky <cavo+konf at cavo.sk> wrote:

> Ak ho ma cron este otvoreny, tak ho najdes v
> /proc/pid_cronu/fd/niektore_cislo

Ak som kolegu spravne pochopil, tak "crond ma otvoreny len svoj pid
subor". Okrem toho vo fd su len symbolicke linky, takze po zmazani
originalu nic pouzitelne.
Mozno by zafungoval kusok drevorubacsky pristup. Pripojit sa na crond
pomocou gdb, dumpnut jeho heap do suboru a pohladat konfigurak tam.

--
Marek 'MMx' Ludha
"He who sacrifices functionality for ease of use