[linux] hierarchia spravcov / uzivatelov v linuxe vseobecne

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 6 07:42:08 CET 2007

Jakub Ondrusek wrote:
> [...]

Myslim, ze aj Medusa fungovala na podobnom, dokonca este paranoidnejsom
principe (kazdu  rotovsku operaciu museli potvrdit najmenej dvaja ludia
s opravneim byt root -museli sa su-cknut z roznych uid). Ale to uz je
davno, fornax sa este volal crazy....
http://medusa.terminus.sk/English/project.shtml

Peto